zondag 21 februari 2016

Kleine Lili is jarig

Kleine meisjes worden groot...Lili werd 4 jaar en dat werd dubbel en dik gevierd. Bij 2 feestjes horen dan ook 2 cadeaus. Ik koos ervoor om 2 dekentjes te maken. Bij de geboorte had ik al een dekentje gegeven maar die was ze wat ontgroeid. Tijd voor grote dekentjes om lekker knus mee in de zetel te liggen. Voor het eerste dekentje koos ik de hertjes stof in het roze van soft cactus in combinatie met muisgrijs paspel en witte fleece. Haar naam werd in het lichtgrijs op het dekentje geflockt.
Voor het tweede dekentje koos ik voor roze stof met vogeltjes van Mies en Moos. Dit stofje combineerde ik met dik rood paspel en witte fleece. Het was de eerste keer dat ik werkte met dik paspel en waarschijnlijk ook de laatste keer... Na veel gevloek en gepruts is het me gelukt en is het dekentje af. De naam Lili werd ook nog in het blauw geflockt. Hopelijk zal er hier een klein prinsesje heel blij mee zijn .










Zelf maakte ik nog een rokje voor het prinsesje die al 4 kaarsjes mag uitblazen. Ik ging nog wat gaan shoppen om een bijpassend gilet , t-shirt en legging te vinden.. perfect match !




Lili en de neefjes having fun.





1 opmerking:

  1. Leuk setje en schattige dekentjes. Wat een leuk cadeautjes. Ze is er vast erg blij mee zo te zien aan de brede lach.

    BeantwoordenVerwijderen