donderdag 15 januari 2015

Polly is jarig !

Vorige week kwam Kelyan glunderend thuis met een uitnodiging voor Polly haar verjaardagsfeestje. Hij was zo blij en zag het dan ook volledig zitten om te gaan. Ik keek iets minder enthousiast toen ik zag dat het feestje al 2 dagen later was. Maar niets is onmogelijk! Ik dook in mijn stoffenkast met Kelyan. Hij koos deze flashy stof van petit pan. Enkele minuutjes later had ik al de rits, flockfolie en bijpassende stofjes gevonden. Dezelfde avond was mijn stof al gesneden zodat ik de volgende dag aan de slag kon. Ik maakte  het turnzakje volgens het patroon van de noodlehead. Toen Kelyan het eindresultaat zag straalden zijn oogjes. Hij kon hij niet wachten om zijn cadeautje aan Polly te geven. Hij beleefde een topfeest. Polly was heel blij met haar nieuwe turnzak !




3 opmerkingen:

  1. Terecht dat ze er blij mee was. Zo'n mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan ik wel geloven dat ze daarmee blij is.Zo'n mooie turnzak. Leuk e dat we zo mooie eigengemaakte geschenkjes kunnen geven

    BeantwoordenVerwijderen